به مناسبت مرگ استادشهید ربانی
 
زبان سخن
شما آنچه را در جای گفته نتوانستید انجا بگوید

 

موسم گشت و گذر هست بیا تا برویم ## تاکه دیزل به سفر است بیا که برویم
چون که از جانب پشتون درین تعطیلات##باز امکان خطر است بیا تا برویم
باز امسال برای قتل آوار شدن ##خانه ها تحت نظر است بیا تا برویم
گرچی در راه خطر هاست ولی ماندن تو ##باعث صلح و سخن است بای تا برویم
گر شبی خون بریزند همین کرزی مان##ماندنت عین ضرر هست بیا تا برویم
... حال و مالت ز شبی خون همه محفوظ نیست##این سفر سکه زر هست بیا تا برویم
گر که خواهی بگریزی ز چتلستان هم دیگر ##چاره اش رفتن و ز در است بیا تا برویم
گرچه مقام تو را ،تا ده به بالا بیبرند##باز هم مانع شر هست بیا تا برویم
راحت از فکر به صلح باش که در آبادی##دشت، یا کوه و کمر هست بیا تا برویم
لنگی باید و پیک نیکی و یکی زیر انداز##فکر کن سیزده بدر هست بیا تا برویم
چتلستان امریکا، ارگ ریاست همه دور## همه عامل ترور هست بیا تا برویم
گفت جاوید به رهبر که بلای امسال ##گوییا کرزی خر است بیا تا برویم
لیک افسوس زرداری گفت که گاوم زاید##حامد جان هم پس در هست بیا تا برویم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
3 / 7 / 1390برچسب:, :: 10:51
محمد جاوید هومن

درباره وبلاگ


سلام دوستان من این وبلاگ را تقدیم میکنم به شما و پروانه عزیزم با اینکه او اصلا هیچی از نوشته های من را درک نمیکنه ولی من عاشقانه برای او مینویسم عزیزانم امیدوارم روزی همه ی نوشته هام را که با تمام وجودم برایت نوشتم بخونی و بدانی که چقدر دوستت داشتم.....من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم. ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زبان سخن و آدرس zbansokhan.LXB.ir سلام دوستان عزیز امید وارم که به سلامت باشید شما میتوانید که لیک های وبلاک تان تبادله کنید البته در باکس زیر مشخصات و آدرس وبلاک تان بنویسید و کد زیر را داخل کنید بعدا ثبت را انتخاب کنید تا لنک تان تبادله شود تشکر از همه تان "محمد جاوید هومن"







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 84181
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1