جناب شیخ م
 
زبان سخن
شما آنچه را در جای گفته نتوانستید انجا بگوید

جناب شیخ (م)

ای تاجــر مذهب تو بیا فکر دیگــــــــــر کن

چـــون جیب تو خالیست به تقریب گذر کن

فـــتوای بــــــر آور تو از دوده کوچـــــــــــک

انــدیشه نو نو را تو هدیــــــــه به پـدرکــن

در پیش دو چشمت چو مظلم سپردجــان

یک خنده قهقــــه زن و تو عربده ســـر کن

از گنچ نهــــانی کــــه نشـــــد وارد دفـــتر

از صادره هم نیست خبر دیده به در کــــن

با خیــــل یتیمــــان که پـــــدر رفت راحت

یک گوشه چشمی به سوی دیده تر کن

باز باب سخن روضه رضـــوان بفروشــــی

از باب عمل خورده جوی تقسیم خـــرکن

یک کــــرده نیکو که بود گـــــــرچه بحیوان

عمامه بسر کرده به فردوس سفــــــر کن

بردوش قبا کـــــرده عبا جلـــــوه دیگــــــر

با زهــــــد ریائی ز خــــــــــداوند حذر کن

از سفسطه بگذر تو زین کنج خـــــــرابات

باری به سر چوک بیا عزم هـــــــــــنر کن

معلوم جهان نیست که این مـــدرسه تو

احرام به مصر است بیا خوب نظــــــر کن

روزی که پسر مــــــــرد چو فرعون بیارای

با هیکل مومیایی و تابوت حجـــــــــر کن

با خیــــــل غــــــلامان و گنیـــزان ز دربار

در مقـــــبره بگـــــذار و طـــوماری ببر کن

بنویس که همین شیخ بود بن فــــــلانی

تبلیغ کـــــلافه تو به اوصـــــــاف پسر کن

بنویس که ره کـــوته جنت فقط اینجاست

احـــــرام من اینست تمـــــدن تو خبر کن



نظرات شما عزیزان:

ع.تلاش
ساعت9:36---24 آبان 1390
خدا را شکر در سالیان اخیر مردم عزیز ما رو به مطالعه و علم آورده اند. به همین جهت آگاهی و فهمیدگی شان بیشتر و بیشتر شده و در آینده هم بیشتر خواهد شد. دیگر جای برای کسانی نخواهد ماند که مذهب را آله بدست آوردن روزی خود ساخته اند و بس. خود شان هم باید بفهمند که دیگر خیانت بس است وگرنه جایگاه شان در جامعه روز به روز تضعیف خواهد شد.
پاسخ: تشکر علی عزیز لطف کردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
4 / 7 / 1398برچسب:, :: 21:16
محمد جاوید هومن

درباره وبلاگ


سلام دوستان من این وبلاگ را تقدیم میکنم به شما و پروانه عزیزم با اینکه او اصلا هیچی از نوشته های من را درک نمیکنه ولی من عاشقانه برای او مینویسم عزیزانم امیدوارم روزی همه ی نوشته هام را که با تمام وجودم برایت نوشتم بخونی و بدانی که چقدر دوستت داشتم.....من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم. ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زبان سخن و آدرس zbansokhan.LXB.ir سلام دوستان عزیز امید وارم که به سلامت باشید شما میتوانید که لیک های وبلاک تان تبادله کنید البته در باکس زیر مشخصات و آدرس وبلاک تان بنویسید و کد زیر را داخل کنید بعدا ثبت را انتخاب کنید تا لنک تان تبادله شود تشکر از همه تان "محمد جاوید هومن"







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 84159
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1