تنها آروزو من
 
زبان سخن
شما آنچه را در جای گفته نتوانستید انجا بگوید


                     تنها آرزوی من

 

گاه آرزو می کنم ، چند لحظه ای جای من باشی!

 

 دلت ، دل من باشد...

 

 چشمانت ، چشمان من باشد...

 

روحت ، روح من باشد ...

 

 تمام وجودت از من باشد!

 

آنگاه خواهی دید  چقدر برای رسیدن به تو بی قراری می کنم!

 

خواهی دید شبها  و روزها از دوری ات اشک می ریزم!

 

و احساس خواهی کرد چقدر تو را دوست دارم!

 

گاه آرزو میکنم ، دوباره تو را در کنار خودم ببینم ، در چشمانت نگاه کنم و

 

بگویم این رسم عاشقیست؟

 

آنگاه که دلم به درد می آید و به یاد خاطرات شیرین با هم بودنمان اشک میریزم آرزو

 

میکنم یک بی وفا مثل خودت به زندگی ات بیاید و قلبت را زیر پا بگذارد تا بفهمی من چه

 

دردی در سینه ام دارم!

 

حالا که تو بی احساس شده ای ، دلت سنگ شده و با عشق نمی سازی گناه من

 

چیست؟

 

گناه من چه بود که رهایم کردی و به بهانه اینکه عشق وجود ندارد قید مرا زدی!

 

گاه آرزو میکنم لحظه ای مرا باور کنی و دوایی را برای این قلب شکسته ام بیابی!

 

از ما گذشت عاشقی ، از بخت خویش می گریم!

 

سخت است از او که مدتها همدردت ، همزبانت و همدلت بود جدا شوی !

 

چگونه دلت آمد که با کوله باری از امید و آرزوهایی که با تو داشتم رهایم کنی؟

 

اگر می دانستی با تو چه رویاهایی در دل دارم رهایم نمی کردی ، اگر می دانستی به

 

انتظار آن روز نشسته بودم تا دستانت را بگیرم و تو را به قله خوشبختی ها برسانم مرا

 

نمی سوزاندی ، اگر می دانستی همه زندگی ام ، وجودم و همه هستی ام بودی مرا

 

در به در این دنیای بی محبت نمیکردی!

 

و گاه تنها آرزو میکنم چرخه روزگار بچرخد و تو همان قلبی شوی که در سینه ام

 

می تپد

بشنو درد این دل را ....

 

دلی که خیلی تو را دوست دارد و تنها تو را دارد....

 

بشنو که این دل یک عالمه حرف دارد ....

 

حرفهای عاشقانه برای تو ، گوش کن به درد دلم ....

 

تو همانی که دلم میخواست و آرزو داشت تا تو برای او شوی ....

 

تو همان رویایی هستی که این دل درونش نهفته بود...

 

یک رویای پر از عشق ....

 

تویی همان یار باوفا ، یکرنگ و بی ریا ....

 

بشنو نوای عاشقانه دلم را .... گوش کن به آهنگ این دل ....

 

آهنگی به سبک صدای دلنشینت و حرفهای عاشقانه ات...

 

هر چه این دل از مهربانی های تو بگوید باز هم کم است ....

 

بشنو راز این دل را .... راز صادقانه ای که درونش عشق و محبت تو است...

 

درونش یک دنیا حرفهای ناگفته است ، حرفهایی که درد این دل عاشق من است!

 

بشنو درد این دل را که به عشق تو زنده است....

 

دلی که با تو همان عاشقترین عالم است ....

 

 احساس آرامش میکنم وقتی تو به حرفهای این دل عاشقم گوش میکنی ....

 

احساس میکنم که حرفهای من برایت شیرین است ، میدانی که اینها همه حقیقت این

 

دل عاشق است....

 

بشنو که این دل میخواهد زیباترین کلام درونی اش را به تو بگوید ....

 

اینبار با فریاد درونی اش ، با تمام وجودش میگوید که خیلی تو را دوست دارد....

 

گوش کن به نوای شیرین دوستت دارم

 

نوای عاشقانه ای که از اعماق دلم می آید ....

 

دلم را در آغوشت بگیر و با تمام وجود گرمای آن را حس کن....

 

گرمایی که از کلام مقدس عشق سرچشمه میگیرد !

 

این دل ، همین دلی که اینک در آغوش مهربان تو است میخواهد تا ابد برای تو یکرنگ و

 

عاشق بماند .....

 

پس آن را برای همیشه نزد خود نگه دار ، ای تو که لایق این قلب عاشق من هستی!

 

مواظب قلب عاشقم باش که نشکند، نه به این خاطر که قلب من است ، تنها به این

 

خاطر که تو در قلبمی !

 

بشنو  نوای این دل را ، با آهنگ دلنشین عشق و شعر زیبای دوستت دارم .....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
5 / 7 / 1390برچسب:, :: 17:46
محمد جاوید هومن

درباره وبلاگ


سلام دوستان من این وبلاگ را تقدیم میکنم به شما و پروانه عزیزم با اینکه او اصلا هیچی از نوشته های من را درک نمیکنه ولی من عاشقانه برای او مینویسم عزیزانم امیدوارم روزی همه ی نوشته هام را که با تمام وجودم برایت نوشتم بخونی و بدانی که چقدر دوستت داشتم.....من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم. ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زبان سخن و آدرس zbansokhan.LXB.ir سلام دوستان عزیز امید وارم که به سلامت باشید شما میتوانید که لیک های وبلاک تان تبادله کنید البته در باکس زیر مشخصات و آدرس وبلاک تان بنویسید و کد زیر را داخل کنید بعدا ثبت را انتخاب کنید تا لنک تان تبادله شود تشکر از همه تان "محمد جاوید هومن"







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 84157
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1